יצירת ספר אינטראקטיבי - חלק 28 - איך להשתמש ב-API של קורדובה


יריב 16/06/2013 (נערך לאחרונה ב-17/06/2013)


 

 

אחת הבעיות בה נתקלנו בחלק הקודם היא אי נגינה כלל של קטע הקול.
מסתבר שלפחות לגרסא של אמצע שנת 2012 של קורדובה ישנה בעיה לנגן קטע קול מקובץ מקומי בעזרת תג <audio> במערכת הפעלה אנדרואיד.

פתרון אפשרי, שממנו ניתן להסיק גם לגבי ה-API האחרים של קורדובה, הוא להשתמש ב-Media.

שלב ראשון הוא לשייך את הקובץ הנכון (בסדר הנכון) של קורדובה לפרוייקט, במקרה שלנו הקובץ הוא cordova-2.3.0.js שנמצא בתיקייה JS (תמונה 1). הקובץ הזה נמצא בתוך הספריות של קורדובה שמורידים מהאתר הרשמי של הפרוייקט בתיקיית אנדרואיד (תמונה 3).
משלב זה תווצר בעיה מסויימת - לא ניתן יהיה להמשיך לפתח בסביבת פיתוח לבחירתנו החופשית, פיתוח ב-VS2012 כפי שנעשה עד עכשיו לא יהיה אפשרי כיוון שהקובץ מתאים למערכת הפעלה אנדרואיד. נבחן בהמשך גם מה ההשלכות לגבי קימפול לכל מערכות ההפעלה במקביל.

הדבר השני הוא לוודא שקבצי ה-JavaScript של קורדובה נטענו במלואם לזכרון. למעשה כל אפליקצייה המשתמשת בפקודות API של קורדובה חייבת להשתמש ב-deviceready.
נאזין לארוע הנורה בסיום טעינת קובץ הפקודות של קורדובה בעזרת השורות הבאות שנוסיף (תמונה 2):
} ()window.onload = function 

     Wait for Cordova to load//
   ;(document.addEventListener("deviceready", onDeviceReady, false

    // Cordova is ready - Cordova is loaded and it is now safe to make calls Cordova methods
   }()function onDeviceReady
....

לבסוף ניצור אובייקט Media ונתמש בפונקציה המובנית שלו ()play עם מיקום הקובץ המתאים רק לאנדרואיד:
       ;("var snd = new Media("/android_asset/www/Audio/little-fire.mp3
       ;()snd.play




<-- חלק 27                                                                                                                                                           חלק 29 -->

 

         






תגובות

 



הגב/הגיבי לרשומה:

שם


תוכן התגובה                                               


  Skip Navigation Links







אלא אם צויין אחרת בגוף המאמר התוכן חופשי להפצה תחת רשיון ייחוס 3.0 לא מותאם של Creative Commons.

Created by yarriva.com