יצירת ספר אינטראקטיבי - חלק 33 - נגיעות אחרונות | |
יריב 30/06/2013 (נערך לאחרונה ב-07/07/2013)
בשלב זה האפליקציה עושה פחות או יותר מה שמצופה ממנה למעט שיפור ביצועים במכשירים חלשים. מה שנשאר זה להקטין את גודלה ככל שניתן, לתת לה הרשאות גישה לאלמנטים נחוצים בלבד, אפשור התקנת התוכנה על כרטיס הזכרון (במקרה של אנדרואיד), שינוי הצלמית ושינויים על מנת לעמוד בתנאי התקנון של AdMob.
הקטנת גודל הקבצים
הרשאות ההרשאות ל-API השונים מוגדרות בקובץ AndroidManifest.xml. במקרה שלנו כל מה שאנחנו צריכים זה 2 הרשאות לגישה לרשת כדי לאפשר ל-AdMob לעבוד (תמונה 1).
אפשור התקנת התוכנה על כרטיס הזכרון מערכת ההפעלה מאפשרת הגדרה קלה לנושא זה על ידי הוספת ההגדרה הבאה בקובץ Manifest -
"android:installLocation="auto או "internalOnly" ( תמונה 2).
צלמית צלמית היא התמונה שמופיעה ככפתור הפעלת האפליקציה. יש להכין מספר גדלים מוגדרים של צלמית (תמונה 3), אני עשיתי צילום מסך ואז ערכתי מעט את התמונה בעזרת Picasa.
android-ui-utils נותנים כלי שעושה כמעט את כל העבודה בהעברת התמונה לכל הגדלים הרצויים (תמונה 4). את הצלמיות שמתקבלות צריך להחליף בספריית res כמתואר בתמונה 3.
התאמה לתקנון של AdMob כמו שציינתי בחלק הקודם אני אעלה מעט את מיקומו של הכפתור השקוף שנמצא כשכבה מעל האש ואגדיל אותו.
לעבור בקוד על כל סימוני ה-TODO שהשארתי לסוף לבסוף אני אשפר את ביצועי האפליקציה כיוון שהיא מאוד איטית וכנראה מעמיסה על המעבד החלש במכשירים סלולריים מסויימים. כמו כן אעבור על כל הדברים בקוד שהשארתי לי לסוף כגון הגדרות debug, אולם אני לא בטוח שתהיה לזה השפעה על ביצועי התוכנה. דבר נוסף אחרון יהיה לקשור את כל הגדלים הגרפיים כגון גודל החלקיקים לגודל המסך כך שיתאימו לכל פלטפורמה.
תגובות
הגב/הגיבי לרשומה:
|